niedziela, 2 lutego 2014

:-)





Na koniec dnia- Pudelsi.
Piosenka z sentymentem, całej płyty słuchaliśmy będąc jeszcze w okolicach gimnazjum z rodzicami w samochodzie.

Zastanawiam się i myślę, że miałam bardzo naszpikowane w kulturę i naukę świadomości świata, polityki i ludzi, wychowanie. Tak, jak mój brat twierdzi, spójrz w lustro- czy chcesz gonić za tym całym bałaganem, zatracić się w konsumpcjonizmie- czy też wolisz pozostać sobą. Inspirować, czasem być wyśmiewana za swoją inność, czasem nazwana "dziwną", ale zawsze być sobą; mówić wszystko zgodnie ze swoim sumieniem, bez zbędnego, nieprzemyślanego bełkotu i nie rozmawiać o pierdołach.

Weekend minął mi nadzwyczaj kreatywnie, w końcu mieszkanie jakoś wygląda, można zająć się pasjami, wypadami, rozwojem osobistym i karierą.

Robiłam mały test- kwiatek po lewej jest przerobiony i narysowany ze zdjęcia. Po prawej z wyobraźni.
Zagruntowałam jakieś sklejki z kupionymi obrazami.

I rozpoczęłam rysować Fridzię. Ten szkic zajął mi jakieś 15 minut, inaczej wygląda już teraz, a całkiem inaczej za 2, 3 dni, kiedy będzie skończona :-)
Rysuję na nawiniętym po drodze kartonie z ulotek z pizzerii.

Mrozów u nas nie było, nie ma i nie będzie, cieszymy się dodatnią temperaturą, w nocy przymrozkami; śniegu jak na lekarstwo, więc postanowiliśmy w końcu ruszyć dupy i na początek- Kirchberg. Odkryliśmy nowe, piękne miejsce z widokiem na miasteczko.




--
"Material girl" jestem nadal, więc:
Futerko, płaszcz- Troll;
Czarne spodnie- Tally Weijl
Botki- Zara
Torba- Avon




Przy okazji muszę przytoczyć dzisiejszą rozmowę z bratem.

stajesz nad tym morzem, myslisz o tych kilkunastu chlopa

co zgineli i maja tam pomniki

i sobie wyobrazasz ten statek ktory napierdala niemieckimi bombami

potem wchodzisz na plac pod pomnikiem

tym takim duzym

i widzisz napis na tle topoli

"NIGDY WIECEJ WOJNY"

i po prostu staje Ci wszystko w gardle i przed oczami

i myslisz "co ja mam za gowniane problemy"

normalnie krzyczy ten napis

jak kiedys bedziecie tam to jezdzcie na westerplatte:)

koniecznie w nocy








Dobranoc :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz